FOLLOW ME OKE . SAYANG KALIAN SAMPAI LEBAM !

Jumaat, 23 September 2011

Rindu sangad sama kamu !

Assalamualaikum.

Hari ini kite sedeh. Kite sedeh sebab takut akan kehilangan orang yang ter-sayang. Kite sayang semua kawan-kawan kite. Kite rindu kalau sehari tiada ber-jumpe kawan-kawan. Kite bosan kalau seharian tiada gurau-senda dari kawan-kawan. Arghh, semua nye kawan-kawan. Afifah, kite tanax peristiwa jahat itu ber-ulang lagi. Serius saia cakap. Sendu hati ini bila kite nampax awax, tapi gaye macam tak kenal pulak. Wuhuhuhu. Kite da tanak hilang kawan lagi. Cukup lah kawan kite yang itu da pergi tinggal kan kite. Even, bukan untuk selame nye.

Kite benci-kan per-pisahan! Setiap perpisahan akan di-turuti dengan tangisan. Cukup lah air mate ini sudah tidak ter-tahan lagi. Semua boleh cakap, kawan ade di merate tempat. Kawan boleh di tukar ganti. Tapi hanye orang yang tidak punye hati dan perasaan sahaja akan ngomong begitu. Tidak kah mereka faham apa itu erti per-pisahan. Haish. Mahu saja aku mem-bakar mulut orang itu.

#erk? maaf. agak ter-emosional.

Kau pergi. Afifah, mulut ini sudah tidak tahu lagi bagaimana mahu mengucap-kan yang saia sangad merindui kamu. Mahu saja saia menjerit mem-beritahu kepada satu planet ini! Saia mahu kamu tahu saia sangad gembira di kale ini. Di kale hati sangad pedih, menangung per-pisahan. Saat itu satu kemanisan di perolehi dari sahabat. Tolong lah kamu semua sahabat saia.

#erk? ter-taching pulok daa. ape cer lop?

Afifah, pasal entri blog awak tuh. Aww, nanges mak kite tau. Dia turut merasai seberape dalam nye sebuah per-sahabatan itu. Jangan padam entri tuh oke? Saia suke baca ayat yang awak susun bagai tuh untuk saia. Maaf, hari ini bukan hari lahir saia. Hari lahir saia 05 Januari. Tapi, kerane hari lahir 24 September tuh jugak yang saia rase telah menyebab kan kite ber-baik. Saia tak sampai hati nak sambong ayat yang awak suruh sambung tuh. Saia takut untuk menyambung nye. Saia takut air mate saia yang jatuh gugur mengganti kan ayat yg ter-gantung itu.

Assalamualaikum.

Tiada ulasan: