FOLLOW ME OKE . SAYANG KALIAN SAMPAI LEBAM !

Selasa, 6 September 2011

Assalamualaikum.

Hari ini aku manyak sedeh whoa! Cikgu tuh da betol-betol bikin hati aku bengkak ta leh kempis coz tadee ubat. Penipuuu! Dia da doakan aku macam-macam yang mencarut. Ayat yang tak sepatut nya keluar dari mulut dia, habis dia hembus semua keluar kat aku! Sampai hati dia! Sebak aku wehh! Aku memang tak pandai macam kau, kau doa kan lagi aku macam tuh! Sampai kan hati kau? Kau puas lepas ludah bagai uh kat aku? Lantak kau lahh wehh! Aku sedeh! Aku cube tebal kan muke mase dalam class uh. Tapi, aku tak kuadd! Mase amek wudhu' tuh, air mata aku da merembes keluar. Aku cube kawal, sebab ramai yang peratikan muke aku yang tengah nak meningkat remaja nih.

Tapi, mase solat Zuhur tuh. Sumpah! Aku tak tahan lagi dahh! Laju aku lepas kan air mate aku menitis. Kalau aku vodoehh, anda sebagai seorang guru haruslah mengajar saia dengan ikhlas. Dengan sabar. Kalau nak di ikut kan, teruk sangad ke perangai aku dalam kelas? Setahu aku, aku ta penaa na ganggu idop sesape yang dok dalam kelas tuh. Haish! Kalau bab memerli, kan main lagi dia kann? Yee, dulu aku masih bolee terime yg perlian dia itu, satu gurauan. Tapi, tidak untuk hari ini. Aku tak tahu ape pasal.

Solat Zuhur tuh, aku pakai telekung Syikin. Wehh, sorry aa der. Wa pakai telekung lu tak hallo hallo lu. Pas solat uh, da bagi salam. Aku lap air mata aku pakai telekung Syikin. Tapi, serius Syikin! Air mata je yang melekat at situ. Tadee hingus pown! Asal kau? Taa cayee? Yelaa, esok aku bawak balik, aku clorox, aku letak sabun, aku bubuh nila. Kasik clean and clears! Biar ramai yang ter-goda at telekung Syikin tuh!

Oke lahh. Sudaa penadd. Ngantok lagi tuh.

Assalamualikum.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tapelahh weh . cekgu tuh ta suke sama dax duduk belakang . nux wat cm ne ?

NUR'AFIFAH..:) berkata...

sebenanya ni ckgu sape??