FOLLOW ME OKE . SAYANG KALIAN SAMPAI LEBAM !

Ahad, 31 Julai 2011

SEDEH KEMBALI .

Assalamualaikum .

Aku tak tahu nak luah kan macam mane sedeh aku sekarang nyh . Asiyah Mangel mahu pindah ! Ohh . Sahabat . Walau pun aku tak berape nak rapat dengan dy . Tpy , entah lahh . Dy tuh periang , peramah , pelawak sekulah . Sedeh nye kalau dy pergi mcm tuh jea . Mesty sekulah dan kelas aku akan sunyi lau dy tak de . Sedang kan aku nyh jiran kelas dy , dah sedeh mcm nyh . Apetah lagy kawan sekelas dy . Tsktsk . Setitis lagy air mate meleleh . Ohh , Mangel . Nape nak bawak Asiyah sekaly ?

Mase nyh lah , kerinduan aku terhadap Mat Top meludak-ludak . Ohh , Mat Top . Kalau lahh sekarang aku boleh kongsi kesedehan aku dekat kau kan bagos ! At least , kau boleh tenang kan aku . Syikin , aku sedeh kau tauh ? Dulu kau dah tinggal kan aku . Sekarang Asiyah pulak nak tinggal kan aku ? Kenape mesty aku lalui semua nyh ? Kenape mesty kawan-kawan yg aku sayang pergi tinggal kan aku ? Walaupun bukan pergi selame nye . Tapy aku tetap tak kan dapat menatap lagy wajah dy . Fasihah . Kau kawan aku kan ? Promiss dengan aku ea kau tak kan buat mcm mane Mat Top dan Asiyah buad kat aku ! Aku tanak itu berlaku kawan . 

I Really Mish You .

Entah lah . Aku rase pas nyh , mungkin hidup aku dah tak de sinar kegembiraan nye lagy . Mungkin . Kenape mesty ? Ya Tuhan . Ya Rabbi . Maha Pengampun . Maha Penyayang . Maaf kan lahh hamba-Mu yang lemah ini . Kuat kan lahh semangat hamba-Mu ini untuk teros berdiri teguh di atas muka bumi ini . Untuk teros melalui hari-hari yang men-datang . Kosong . Kosong hati aku bila ter-kenang kan wajah Syikin dan Mangel . Aku tak tahu lah , pas nyh kawan aku yang mane pulak akan tinggal kan aku . Kaurang ! Aku sayang sangadd sama semua kawan aku . Tolong lah kate kan pada mereka yang aku tak sanggup menghadapi perpisahan ini . Ohh , air mate . Kau tak penat ke ?

Oke . Bai . Esok puase .

Selase Mangel pindah . Sunyi . Bella , datang sekulah tau !

Tak de mood rase nye asek fikir kan mase akan datang . Sedeh .

Tolong ingad kan aku pade wajah Ashyikin dan Asiyah . Pade semua kawan-kawan aku . Aku sedeh . Semua yang pergi tinggal kan aku tak pernah faham perasaan aku . Tak pernah nak dengar rintihan aku . Tak pernah nak layan air mate aku yang merembes dengan laju nye ini . Oke .

Assalamualikum .

Tiada ulasan: